Telefonie
Zavedeme vám systém jednotné audio i video komunikace
Žádné úniky. Žádné odposlouchávání. Pouze maximální zabezpečení a naprosté soukromí. Vše, co si řeknete zůstane jenom mezi vámi a adresátem. Pokud se nerozhodnete jinak.
Postarají se o to osvědčené produkty firem:
- Mitel,
- Ascom,
- Zycoo,
- Htek,
- LifeSize.
Mluvte bez obav
Únik informací už pohřbil nejeden vztah, podnik nebo vládu. A v současné době se až moc lidí snaží vědět víc, než jim přísluší. Chcete mít jistotu, že vaše důvěrné telefonické konverzace s klienty nebudou poslouchat více než dva páry uší?
Díky maximálnímu zabezpečení telefonní ústředny zajistíme, že u vás nebude docházet k přerušení hovorů ani informačním leakům. U všech našich bezdrátových přístrojů je totiž znemožněno odposlouchávání.
Dlužníci vám neutečou!
Faktura po splatnosti leží na stole a vaši zaměstnanci ji musí pravidelně upomínat? Kolem dokola každý den volat a ověřovat, zda již byla fakturovaná částka uhrazena. Je snad někdo, koho to neustále baví? Ano, je. Přenechte vymáhání pohledávek robotovi. Nikdy si nebude stěžovat, že má hodně práce, že se nemůže v pracovní době dovolat a nebo, že potřebuje dovolenou.
Naopak – neúnavně se bude starat o to, aby zvýšil úspěšnost vymáhání nezaplacených faktur. Po spuštění začne sám obvolávat dlužníky. Je nesmlouvavý a není možné ho “ukecat”. Naopak vyhodnocuje reakce dlužníků a vyostřuje způsob komunikace při opětovném nezaplacení. Každý hovor nahrává a zaznamenává i přepis na text. Je vytrvalý a dlužníci nemají šanci mu utéct.
Aby se dlužníci zbavili hovorů s naším automatem, raději fakturu co nejdříve uhradí. Uvidíte sami.
Bezkonkurenční call centrum
Špičkové a moderní call centrum – jak vypadá a co všechno umí? Především je navržené tak, aby splňovalo nejnáročnější požadavky vašich zákazníků a maximálně ulehčilo práci operátorům. Ti mohou rychle komunikovat mezi sebou, zákazníci mohou volat rovnou z webu a nebo zanechat kontakt a automat jim okamžitě zavolá a vyřeší vše potřebné. Z každého uskutečněného hovoru automaticky vytváří zvukový i textový záznam. Analyzuje hlas volajícího a díky tomu je schopný automat reagovat na náladu a pocity volajícího.
Chcete přesně vědět, jak rychle odbavuje váš tým jednotlivé požadavky a kolik se jich podařilo úspěšně vyřešit? Pak věřte, že si tento náš systém zamilujete.
Pomůžeme vám budovat lepší vztahy se zákazníky. Ukázali jsme více jak 600 našich klientů, že zákaznickou péči lze dělat jednoduše a efektivněji. Přesvědčíme i vás.
Obchody přes web a telefon jen porostou!
Víte, že vaše prodeje po telefonu nebo přes webové stránky mohou být mnohem vyšší? Potřebujete k tomu někoho, kdo pracuje 24/7, jde rovnou k věci, na své práci miluje rutinní činnost a zbožňuje opakující se dotazy. Přesně takový je náš virtuální asistent.
Pojmenujte ho jak chcete, využít ho můžete jako telefonního operátora nebo podporu na webovém chatu. Nejde o žádný ztrojený hlas, který rozumí pouze základním frázím. Tento virtuální asistent je schopný plně nahradit člověka. Uživateli pomůže v navigaci na webu, odpoví na typické otázky, přepojí na živého operátora. Krom toho je schopen také bez problémů vyřídit telefonní požadavky. Při dialogu s volajícím používá přirozenou řeč a zvládne kdykoliv během hovoru přepojit dotyčného na živého operátora.
Vsadíme se s vámi, že při správném nastavení bota dostane váš zákazník lepší servis, než kdyby hovor vyřizoval přetížený operátor.
Vaše zákaznická podpora bude nejlepší!
Pozvedněte péči o vaše zákazníky na vyšší úroveň. Ukažte jim, že konkurenci necháváte daleko za sebou. Všechny naše nástroje sme spojili a vznikl ten nejlepší nástroj pro komunikaci se zákazníky. A to na všech kanálech. Voice bot ulehčí práci vašim operátorům a bude schopen se postarat i o nepříjemné hovory. Bude k dispozici nonstop a poskytne zákazníkům profesionální pomoc. Přijmete nového kolegu do vašeho týmu?
Chcete se zákazníky komunikovat formou SMS zpráv? Plánujete zlepšit svůj přehled v komunikaci z formulářů na webu? Potřebujete obvolat skupinu zákazníků? Požadujete, aby vaše firma reagovala na dotazy na Facebooku okamžitě? Hledáte nové, ochotné členy do vaší zákaznické podpory? Chcete mít přehled o tom, jak vaši operátoři hovoří se zákazníky? Zajímá vás, jaký pocit mají zákazníci z vaší zákaznické podpory?
Nabízíme vám balík služeb. Neváhejte a využijte náš systém, dokážeme vám, že vyřeší veškeré vaše starosti se zákaznickou podporou.
Městský úřad 21. století
Systém speciálně upravený pro potřeby městských úřadů. Váš úřad bude k dispozici obyvatelům města 24 hodin 7 dní v týdnu. Naráz zvládne neomezený počet hovorů na různá témata. Vyhodnotí tón hlasu volajícího a pokud bude volající jakkoliv podrážděný, upraví styl komunikace tak, aby volajícího uklidnil. Po ukončení hovoru pošle dotyčnému také potřebné informace v SMS.
Záznamy jsou k dispozici v textové i zvukové podobě a vy tak můžete kdykoliv vyhodnotit práci voice bota. Také budete schopni lépe reagovat na potřeby
Buďte neustále k dispozici obyvatelům, vstupte s vaším úřadem do moderní doby.
Organizace a pořádek v komunikaci nemusí být jen snem
Pořádek v komunikaci se zákazníky. A to jak telefonické, tak e-mailové. To je základ každého podnikání. Náklady na kvalitní zákaznickou podporu však mohou narůstat do astronomických rozměrů. Hodily by se vám nějaké statistiky, které vám pomohou udělat si obrázek o skutečné kvalitě vaší podpory? Líbil by se vám systém, který by uměl přiřazovat jednotlivé úkoly dle zkušeností operátorů? Chcete mít jistotu, že operátor vyřeší danný úkol v přijatelném čase? Naše řešení budete milovat!
Začněte pracovat chytře a efektivně. Ne tvrdě a složitě.
Naši partneři
Jsme puntičkáři. Chceme nabízet služby v nejvyšší možné kvalitě. Proto spolupracujeme s těmi nejlepšími.